Monday, February 16, 2009

WomenStrong Cafe



25g x50 paket

*Tanpa peransangan atau stimulan sintetik

Ia mengandungi formulasi unik zaman berzaman yang terbukti keberkesanannya. Ia diadun khusus untuk kekuatan dan kaupayaan sebenar tanpa menggunakan sebarang peransang dan stimulant sintetik.

Kelebihan:

  • Mengencangkan otot rahim dan dinding rahim.
  • Membahagiakan suami isteri
  • Menambah daya tahan seks

Bahan-bahan: Kacip Fatimah, Sireh, Manjakani, Pueraria Mirifica, Marine Collagen, Akar serapat, Bee Pollen, Delima, Lobata dan Dong Quai.

E.M : RM100.00; 1 paket= RM2.00

W.M: RM120.00; 1 paket= RM2.40

1 comment:

  1. Women strong memang elok untuk masalah senggugut saya walaupun baru menggunakan satu kotak dan hanya minum satu kali sehari sahaja tapi kesannya memang cepat. Sebelum ni setiap bulan saya mengalami masalah senggugut yang kronik dan doktor beritahu saya masalah ini akan hilang setelah saya manapouse. Kalau dulu sakit senggugut sampai habis period(dalam seminggu), makan panadol/ubat tahan sakit pun tak jalan tapi sejak minum women strong senggugut hanya dalam 2 hari sahaja dan hanya ambik sebijik panadol boleh tahan sakit. Adik saya pun ada masalah senggugut dan tempoh period yang lama sejak dia ambik women strong, senggugut kurang dan tempoh period pun pendek biasa dalam 9 hingga 10 hari baru habis tapi bila ambik women strong jadi 7 hari je...TQVM

    ReplyDelete